Thursday 21 August 2014

Please Understand Me ii ~

Assalamualaikum..

Sebab sebelum ni speechless, jadi nak sambung dekat sini la.

Nak posting, nak posting, nak posting. Nak kejar impian, cita-II dan harapan. Ayu rasa maybe sebab doa Ayu sentiasa tentang berkaitan ini, jadi makin lama (terutama masa tulis ni) Ayu rasa makin kuat semangat untuk posting.

Sedih, kawan dah posting. Dah siap beli kereta, dah tempah kad kahwin lagi. Ayu?

Ayu masih lagi rasa lama nak jangkau itu semua.

Baru ni masa raya kawan Ayu kata : eh ko pakai lagi enset tu?" *enset sony lama.

Dan Ayu kata : "haaa itu aku tak paham napa orang suka tanya aku nak kawin bila, tak nampak ke enset aku ni pun aku tak mampu tukar?".

Betul, Ayu baru 24 tahun, orang sibuk tanya "bila lagi?"

Kenalan plak ada tanya camni " eh takkan ang takda pakwe, cun apa?"

Ayu tak ada sape-II, takda pun ayat cam artis sekarang "dalam proses mengenal hati budi" tak da jawapan klishe gitu. uhhu..

Sebab Ayu nak kerja dulu. Kerja beli aset dulu, kumpul duit untuk achive banyak cita-II, dan Ayu rasa cinta itu datang sendiri. Itu Ayu rasa la. Kalau kalian tak setuju takpe. ngeee

Tapi satu yang Ayu mohon, tolonglah jangan tanya Ayu bila nak kahwin. Tanyalah orang lain. bukan Ayu. Tanya orang yang selalu berkepit sana sini ke. tapi bukan Ayu.

Tak nak fikir pun. Sebab Ayu rasa Ayu ada banyak family, kawan yang Ayu boleh mintak tolong or share something bila susah mahupun senang. Dan Ayu selesa dengan keadaan Ayu sekarang.

Ok, Ayu bersyukur sangat dengan apa yang Ayu ada sekarang, tapi Ayu juga berharap dalam tempoh terdekat ini, impian Ayu bakal tercapai. Doakan Ayu ya kawan-II. Dan AYu doakan kebahagiaan kawan-II juga.

Dan, fahamilah :


 
 

When will you hire me of my dear KPM?


Walau apa pun, mari stay cool and positive. Allah ada.

Jumpa lagi, adios~

(^_^)




No comments:

Post a Comment