Sunday 7 April 2013

hati saya memang tak kuat!

Assalamualaikum..

Hai!

Napa ya saya rasa saya rindu seseorang? entahla~~

Ni semua penangan blog Ecah + lagu muhasabah cinta kt blog dia..

Gilak la..rasa nak nangis. tapi napa air mata ni tak kuar?

Mungkin air mata ni tak suka kluar sebab perkara remeh kot..entah..

Entah la..rasa kosong..

Baca buku / novel..ok fine..hati kuat kejap..pastu lemah balik. pastu baca al-Quran, ingat fimran Allah, ingat kata-II semangat.. ok balik. pastu lemah balik.

Napa? saya nak ati saya kuat je. x nak orang nampak saya sedih. xnak org nampak apa yang saya rasa.
Benci berada dlm keadaan camni.

Selalu cakap life is go on n must go on..selalu cakap be strong n keep strong. tapi ntah! napa tak kuat. napa mudah sangat lemah hati ni?

Ya Allah..aku nak yg tbaik untuk diriku. bantulah hambaMu ini, ya Rabb!


No comments:

Post a Comment